Nie ma nic przyjemniejszego od dostawania drobnego prezentu całkowicie za darmo. Takie bezinteresowne obdarowywanie drugiej osoby jest nie tylko miłe, ale i pomocne w przypadku prowadzenia własnego biznesu. Jeśli zatem zastanawiasz się w jaki sposób utkwić swoim klientom w pamięci – to drobne upominki sprawdzą się tu wyśmienicie.
Upominki dla Twoich klientów
Firmowe upominki dla Twoich klientów to świetny sposób na pokazanie tego, że są oni dla Ciebie wyjątkowi. Każdy z nas lubi dostawać coś za darmo. Zwykła, mała i drobna rzecz, dana jako prezent, potrafi poprawić humor niejednej osobie. Wielu ludziom to właśnie dawanie sprawia największą przyjemność. Dlatego zatem warto jest w swoim biznesie obdarowywać swoich klientów.
Upominki dla Twoich klientów nie muszą być jakoś szczególnie wymyślne. Z reguły wystarczy naprawdę niewielka rzecz. Znaczna większość firm stawia w tej kwestii na długopis z logiem swojej firmy, niewielki kalendarz na biurko, notesik lub też breloczek. Pomysłów jest zatem wiele. Warto wiedzieć, że taka forma obdarowywania stanowi niejako reklamę dla Twojego biznesu. Działanie to pozwoli Ci nie tylko pokazać się z dobrej oraz szczodrej strony, ale także sprawi, że zostaniesz łatwiej zapamiętany.
Jak wyróżnić się na tle swojej konkurencji?
Nie każda firma pozwala sobie na upominki dla swoich klientów. Jeżeli jednak zależy Ci na tym, aby skutecznie wyróżnić się na tle swojej konkurencji, to warto jest rozważyć taką opcję. Pomysłów na zaznaczenie swojej obecności w prywatnej przestrzeni swojego klienta jest wiele. W zależności od kosztów jakie na to przeznaczysz, możesz sprezentować drobne artykuły biurowe, o których wspomnieliśmy już wyżej. Jeśli natomiast chcesz nieco bardziej się wyróżnić, to postaw na oryginalność. W tej kwestii idealnie sprawdzi się kubek, kosmetyki (w tym różnego rodzaju niewielkie kremiki, mydełka itp.), słodycze, ekologiczne torby oraz pendrive. Przede wszystkim pamiętaj o tym, aby rzeczy te zawierały logo Twojej firmy. Dzięki temu każde ich użycie będzie przywoływało wspomnienie Twojego biznesu.
Takie działania zostaną z pewnością docenione przez Twoich klientów. Dzięki temu zwiększasz prawdopodobieństwo ich powrotu i ponownego skorzystania z Twojej oferty. Podczas takiej formy wyróżniania się na tle swojej konkurencji, nie zapomnij o podkreśleniu wyjątkowości danego klienta. Czasem zwykły personalizowany liścik z życzeniem miłego dnia, dołączony do zamówionej paczki, potrafi poprawić humor na cały dzień.