Chcesz ułatwić pracę Twojemu personelu medycznego? Postaw na szpitalne systemy przywoławcze!

Szpital jest miejscem, w którym pacjenci powinni być objęci całodobową opieką. Jednak przypisanie do każdego pacjenta osobistej pielęgniarki jest niemożliwe. Szpitalne systemy przywoławczehttps://www.lrspoland.pl/systemy-przywolawcze-w-szpitalu-niezbedne-narzedzie-czy-zbedny-luksus,208.html sprawiają, że personel szpitala może dotrzeć do potrzebującego w każdej chwili, a zarazem nie musi pełnić warty przy łóżku chorego.

JAK DZIAŁAJĄ SZPITALNE SYSTEMY PRZYWOŁAWCZE?

Działanie szpitalnych systemów przywoławczych jest bardzo proste. Wszystkie pomieszczenia objęte jego działaniem są zaopatrzone w specjalne guziki. Jeśli w danej sali lub pokoju potrzebna jest pomoc, wystarczy nacisnąć umieszczony na ścianie dzwonek. Alarm rozlegnie się w reszcie budynku objętego nadzorem. Dodatkowo personel szpitalny otrzyma komunikat, w którym pomieszczeniu uruchomiono alarm. To umożliwia sprawne przeprowadzenie akcji ratowniczej.

SZYBKA I DYSKRETNA POMOC

Szpitalne systemy przywoławcze w zasadzie nie przejawiają jakichkolwiek wad. Dlatego warto skupić się na ich ogromnych zaletach. Po pierwsze, pracownicy ośrodka zdrowia zostaną natychmiast poinformowani o zagrożeniu. Jeśli osoba poszkodowana nie jest w stanie nacisnąć swojego guzika, może to zrobić każdy inny człowiek przebywający w tym samym pomieszczeniu. Ponadto nie trzeba wołać ekipy pielęgniarskiej przez cały korytarz, co na pewno mogłoby być stresujące dla pozostałych pacjentów znajdujących się na oddziale. Pomoc zostanie udzielona w sposób błyskawiczny, a zarazem dyskretny.

ZNACZNE ODCIĄŻENIE DLA PERSONELU

Fakt, że ekipa pielęgniarska nie musi bez ustanku czuwać przy obłożnie chorych sprawia, że personel szpitalny może skupić się na wykonywaniu szerszego zakresu obowiązków. Wraz ze wzrostem dyspozycyjnych w danym momencie pielęgniarzy wzrasta jakość wykonywanych przez nich zadań. Mogą poświęcić więcej czasu swojemu pacjentowi, co na pewno pozytywnie wpłynie na wizerunek personelu szpitalnego, a i samej załodze sanitarnej umili pracę.

DOBRA INWESTYCJA DLA CAŁEGO SZPITALA

Opisane w poprzednim akapicie podniesienie się poziomu usług świadczonych przez personel szpitalny z czasem wpłynie na wzrost jakości usług świadczonych w obrębie całego oddziału lub szpitala. Jeśli system zostanie rozbudowany i obejmie cały szpital, placówka będzie pracować o wiele sprawniej. Załoga, której siły się oszczędza, nie męczy się tak szybko i może przez dłuższy czas rzetelnie wykonywać swoje obowiązki. Zainwestowanie w szpitalne systemy przywoławcze są więc inwestycją perspektywiczną, która z czasem będzie przynosić coraz większe zyski.

ZASTOSOWANIE MOŻLIWE NIE TYLKO W SZPITALACH

Jednak systemy błyskawicznej komunikacji z pacjentami nie muszą być instalowane wyłącznie w dużych szpitalach. Ich działanie okaże się bardzo przydatne również dla domów spokojnej starości czy hospicjów, gdzie zazwyczaj personel jest mniej liczny niż w szpitalach, lecz liczba nagłych zdarzeń wcale nie ulega zmniejszeniu. W placówkach tego typu bardzo często przebywają pacjenci przykuci do łóżka, a niektórzy z nich nawet nie mogą mówić. Szpitalne systemy przywoławcze są zatem dla nich jedyną szansą na skontaktowanie się z personelem ośrodka na własne życzenie. W ten sposób załoga może spełniać osobiste prośby pensjonariuszy, co bez wątpienia wpłynie na polepszenie jej wizerunku. A dobra atmosfera zawsze zapewnia wzrost efektywności pracy.

PODSUMOWANIE

Szpitalne systemy przywoławcze są rozwiązaniem wspomagającym pracę każdej placówki, która świadczy usługi medyczne. W ten sposób grono potencjalnych beneficjentów tych usług wzrasta. Zalety tych systemów wpłyną korzystnie zarówno na samopoczucie pacjentów, jak i personelu. Dzięki temu atmosfera w placówce stanie się o wiele bardziej przyjemna, co bez wątpienia odczują obydwie strony.